Nekad Lyrox | Medlem ansökning [swekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyrox

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love Wennström

Vad är ditt discord namn? Lyrox

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip hermanson 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? risktagande, modig och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Denna karaktär växte upp i en tuff miljö där småbrott blev en del av vardagen han är inte ond men lärde sig tidigt att ta genvägar för att klara sig. Framtidsplanen är att bygga upp kontakter, tjäna pengar och att skapa ett stabilare liv även om vägen dit går ibland igenom kriminella jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag spelar min karaktär trovärdigt. Jag försöker alltid skapa situationer som även andra spelare får ut något av.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan låta motparten också få ut något av situationen. RP blir roligare när båda får en bra upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag följer dem noggrant för att bidra till en bra RP-miljö.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch): Att döda någon utan ett giltigt RP-motiv är inte tillåtet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, gillar bara eran server och är väldigt taggad på att spela på den.

Glömde ta 2 regler här är dom 2 som ni ville ha
RDM (Random Deathmatch): Att döda någon utan ett giltigt RP-motiv är inte tillåtet.
FearRP: Att inte reagera på hot eller vapen på ett realistiskt sätt strider mot reglerna.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Fhilip Hermanson föddes 2005 och växte upp i stadens södra delar. Redan som tonåring fick han ett starkt intresse för bilar och motorcyklar, något som ofta ledde honom till garaget eller motorträffar på fritiden. Hans nyfikenhet och vilja att testa gränser gjorde att han tidigt hamnade i mindre kriminalitet, främst små stölder och bilrelaterade snedsteg. Trots det har Fhilip alltid haft en dröm om ett bättre liv och en stabil framtid. Han är lojal mot sina vänner, smart när det gäller problemlösning och har en envis drivkraft att lyckas.

Fhilips mål är att lämna det kriminella livet bakom sig och skaffa ett bra jobb där han kan använda sin passion för motorer och fordon. Han vill bygga upp ett tryggt liv, gärna med egen bostad och en bra inkomst, samtidigt som han vill fortsätta med sin hobby och kanske till och med starta något eget inom bil- och motorcykelvärlden. Hans ambition är att bevisa för sig själv och andra att man kan förändra sitt liv med rätt val och hårt arbete.

Fhilip Hermanson föddes 2005 och växte upp i stadens södra delar. Redan som tonåring fick han ett starkt intresse för bilar och motorcyklar, något som ofta ledde honom till garaget eller motorträffar på fritiden. Hans nyfikenhet och vilja att testa gränser gjorde att han tidigt hamnade i mindre kriminalitet, främst små stölder och bilrelaterade snedsteg. Trots det har Fhilip alltid haft en dröm om ett bättre liv och en stabil framtid. Han är lojal mot sina vänner, smart när det gäller problemlösning och har en envis drivkraft att lyckas.

Fhilips mål är att lämna det kriminella livet bakom sig och skaffa ett bra jobb där han kan använda sin passion för motorer och fordon. Han vill bygga upp ett tryggt liv, gärna med egen bostad och en bra inkomst, samtidigt som han vill fortsätta med sin hobby och kanske till och med starta något eget inom bil- och motorcykelvärlden. Hans ambition är att bevisa för sig själv och andra att man kan förändra sitt liv med rätt val och hårt arbete.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka