Inaktuell Lyric_x2 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyric_x2

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/jwqc-fjdr/gddhbkmh

Ditt Hex-ID: steam:11000016fb1362c

Vad är din discord tagg? lyricx267

Vem var det som bannade dig? @anticheat

Bild på banmeddelande: ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag stängde av min dator medans jag var inne iunive rp och gick in direkt efter, som @Anticheat systemet kanske tyckte att det var misstänksammt beteende. Det är min uppfattning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Servern crasha och alla spelare blev kickade. så jag gick in i gta rp/Unive roleplay. men När jag kom i servern så funkade inte min discord, jag kunde varken prata eller höra mina vänner, Så jag ringde dem via mobil och bad om hjälp. vi klurade lite men hittade ingen lösning. så jag startade om min dator och joina deras discord sammtal. Då funkade allt igen. sen gick jag in i unive roleplay, och precis när jag kom in så blev jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag försökte få discord att fungera så jag loggade ut och in ur servern så de har misstänkt mig, när jag bara har försökt saker at fungera, och spela med mina vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en till gång även fast jag köptye datorn för 2 dagar sen på min födelsedag. Jag upplevde lag och att kartan blev osynlig. jag kollade på en kreatörs skärm inställnings totorial vidnamn sshivo på tiktok. för att sätta på inställningarna så krävdes det att gta startades om. jag klickade (enter) vilket automatiskt startade om mitt spel. när jag försökte logga in igen så stog det sammamedelande av @anticheat, med en permanent ban, närta dag försökte jag logga in igen, och så hade jag blivit unbanad. De måste ha insätt att jag inte hade gjort nått, och att det var en falsk ban. Nu har jag lärt mig att jag inte ska stänga fivem och sen direkt gå in igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog inte starta om datorn när jag var inne i servern och sen gått in direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte starta om spelet flera gånger, för att anticheat kan misstänka det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte kan fixa allt direkt, och har respekt om ni nekar min överklagan, Mvh Mattias Olofsson.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka