Accepterad Lynx1zr | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx1zr

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093034355/

Ditt Hex-ID: 11000014384ad73

Vad är din discord tagg? Lynx1zr

Vem var det som bannade dig? Lasse

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-31 015557.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang in i mitt gänghus och låste dörren vilket är sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning vid hamnen. Sedan när jag skulle skjuta mot dom som vi sköt mot så blev jag skjuten av en npc polis. efter jag blev skjuten av npc polisen så får jag något slags bugg så jag tar skada hela tiden och får blackscreens (har klipp på det om ni vill ha) å jag visste inte vad jag skulle göra. så då åker jag och min kompis ifrån hamnen och skiter i skottlossningen. Sen så ser vi att polisen kommer och börjar köra efter oss och då blir jag lite stressad eftersom ja var buggad och ville lösa det problemet först. En liten stund efter så säger min vän i bilen att poliserna är borta det är lungt och då tänker jag skönt då kan ja lösa detta bugget. Då tabbar jag ut för att se om ja kan kanske skriva till nån staff eller se om jag känner någon som kan ressa mig och sen när jag tabbar in igen så ser jag att polisen är vid vårat gänghus och riktar på min vän men inte mig och då tog jag ett dåligt beslut att springa in i mitt gänghus för att ja va stressad just då och eftersom dom var vid rondellen där vi bor trodde jag att dom redan var på vår mark och att det klassades som stormning. Sen när ja va inne i huset så tänkte jag direkt sådär kunde jag inte göra och ångrade mig medans ja försökte lösa dehär bugget som jag då hade. sedan när bugget löste sig så går jag ut igen å då är inte poliserna kvar på plats.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att bannen är giltlig då jag begick ett regelbrott på servern. Men jag hade aldrig gjort så som ja gjorde ifall ja inte hade haft dedär bugget som jag då hade och somsagt så tog jag ett ganska hastigt beslut men det var fel av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för ett litet tag sedan för ooc ingame vilket jag har tagit stor lärdom för och det kommer inte inträffa igen. sen så har jag några fåtal bans från när jag började spela unive och dom misstagen jag gjorde då har jag lärt mig av. men jag är en grön spelare på unive iallafall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte springa in i gänghuset i den situationen utom kanske försöka springa därifrån på ett annat sätt eller bara låta polisen ta mig istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte göra som jag gjorde. och att i vissa situationer som den så är de egentligen bara å ge upp. beslutet jag tog då var ganska hastigt och jag ångrar mig i efterhand.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka