Accepterad Lynx1zr | Ansökan till Servervakt [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx1zr

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Lynx1zr

Vad är ditt Hex:ID 11000014384ad73

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Det varierar väldigt mycket i perioder, men jag är väldigt aktiv och skulle säga 3-5 timmar om dagen i snitt. När jag Rpade som mest kunde det nog bli uppemot 8-10 timmar ibland.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5-7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/igYoAE4UcmjtoP4ZR/d1337s0lGQxH?invite=cr-MSxMVkwsMjI2NDYxNjY5LA / 6 gånger har ja blivit bannad ni borde kunna se bilden,m

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som rpar som vanligt på servern fast har extra möjligheter till att underlätta arbetet för staffs, detta kan innebära att man t.ex. kan kicka ut spelare eller svbanna vid regelbrott, man kan också hjälpa till att revivea när något skett som gjort att en person skadats eller dött på ett orimligt sätt t.ex. bugg och VDM. Man kan även underlätta för staffs att få bort problemspelare från platser där mycket lall föregår t.ex. på sjukhuset och därmed underlätta sjukvårdens RP.

Som servervakt skulle jag också säga att man ska vara som en förebild för andra personer på servern och föregå med ett gott exempel och hålla en hög RP-nivå. Man kan t.ex. Säga ifrån när folk gör fel, hjälpa nykomna personer att fixa till kläder som kan vara fel på, skaffa bankkort, jobb osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna ha möjlighet att hjälpa till att hålla ordning och en bra RP på servern. Jag är biträdande chef på Marja-Lisas bilfirma och på vår arbetsplats uppstår en hel del lall och regelbrott då många nykomna spelare och icke-medlemar kommer hit och vill köpa sin första bil och det blir ofta också bråk och stökiga situationer i och omkring vår arbetsplats, dessutom hade det underlättat att kunna få bort bilar som står i vägen och testkörningsbilar som inte försvinner när tiden är slut, som servervakt hade jag haft en god möjlighet till att hjälpa staffs i deras arbete, istället för att skicka ut reports så hade jag kunnat hantera många situationer själv. Jag är väldigt aktiv på servern och kan alla Unives regler väl och känner att jag är redo att ta på mig det ansvar som servervakt innebär

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man använder sin position som servervakt till sin egen eller någon annan persons vinning och abuse är att man utnyttjar sin roll som servervakt.
Exempel på korruption och abuse som servervakt:
Att man kickar ut personer för att det gynnar en själv i scenarion.
Att man använder revive i situationer som inte är tillåtna.
Att man Sv-bannar någon för att man ogillar personen.
Att man Dvar någons bil på skämt eller för att jävlas.

Alla dessa exempel är givetvis strikt förbjudna och absolut inte något jag skulle göra. Jag är också medveten om konsekvenserna om korruption eller abuse skulle ske som severvakt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Förlänger 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka