Accepterad Lynche | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynche

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? menorator

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Markus Gustavsson 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva Markus som loyal, Smart och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Markus Gustavsson Föddes år 2000 I en liten by utanför luleå, under Markus uppväxt hade han väldigt svårt i skolan med att hitta vänner och blev ofta retad för hans blomkåls öron som han fick utav att tränna kickboxning. Markus gick vård och omsorgs linjen i gymmnasiet och praktiserade på ett äldreboende. Efter gymnasiet reste Markus runt I europa med tåg, båt och bus med den katolska kyrkan och såg påven Francis I verkligheten och han fick hans gammel morfars bibel välsignad utav poven. Efter 2 år av resande med kyrkan så valde han att flytta in I en 3a med hans bästa vän från gymnasiet. Markus började jobba på en vårdcentral efter 2 år blev trött på livet uppe I norr och började tänka på att flytta och börja om sitt liv helt och holet och bytta yrke helt och hollet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med karaktär som vill hjälpa dem som är I nöd även om han inte tjänar något på det

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när du roleplayar så ska du inte bara fokusera på dig själv och att du ska vinna I senariot utan fokusera på de andra partierna i senariot för att skapa en rolig sen för alla deltagare I senariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var för typ 4 år sedan då jag först började spela fiveM och Jag visste inte riktigt vad fiveM ens va

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? cop baiting, rdm och vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är dyslektiker så om det är många stavningsfel så är det därför

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka