- Meddelanden
- 44
- Reaction score
- 4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198875837026
Vad är ditt namn i verkligheten? Evald
Vad är ditt discord namn? Lynch#1337
Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2025
Berätta om din karaktär. Adam är en person som är ny till stan han har under hela sin uppväxt bott ute på landet och endast haft kontakt med näraliggande grannar och bybor, hans far var en erfaren bilmekaniker som drev byns bilverkstad ”Quwist’s fix och don” Adam hjälpte sin pappa under hela sin uppväxt till med att laga och göra i ordning bilar, har har även lärt sig en hel del bilmärken och annat, Nu har Adam lust att flytta in till stan för att pröva på hur det är att bo i stan där det finns mycket människor att hjälpa med allt möjligt! Hans absoluta dröm är att jobba på mekonomen där han kan serva och laga bilar så ofta han har möjlighet, Adam är även en person som Inter ser arbete för att endast tjäna pengar och kunna köpa lyxbilar han ser arbetet som ett sätt att ha roligt. Just nu är Adam 21år gammal och han är en ganska tillbakadragen person, men en sak han gillar det är att ta med sig sina vänner och åka ut och fiska! Adam skulle jag beskriva som en person som gör allt för att kunna hjälpa människor på dem sätt han kan och är en person som värnar för allas bästa!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en stor bred server det är en seriös RP server som har många spelare som får RP:andet att känns som mer på rikigt, och med tanke på att Unive strävar efter en hög kvalitet på RP:andet så vill jag bli medlem, det jag kommer bidra med, Jag kommer söka mig ett jobb hoss mekonomen om det finns jobb de vill säga, och se till att vara inne och nåbar så ofta som jag har möjlighet för att kunna hjälpa folk som sitter i klistret rent trafikmässigt. Jag kommer även försöka ta på mig det som Philip sade på dagens möte att rapportera sådant som är acceptabelt!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor RP:server som har ett staff team som jobbar för att få en så bra server som möjligt och ha ett så bra flytande samhälle som möjligt!
Hur hittade du Unive? Jag hittade egentligen hit genom en vän till mig som streamar på servern (Xray89) cred till han,
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt! Och att försöka hålla en så bra RP nivå som det bara är möjligt så att mina medspelare kan leva sig in i spelet på ett annat sätt!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli verkstads Nisse på mekonomen och vara en person som är välkänd bland andra spelare som dem kan nå om dem får problem med något! Och att även lyckas bygga en bra vänskapskrets IC och till och med kanske OOC
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Evald
Vad är ditt discord namn? Lynch#1337
Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2025
Berätta om din karaktär. Adam är en person som är ny till stan han har under hela sin uppväxt bott ute på landet och endast haft kontakt med näraliggande grannar och bybor, hans far var en erfaren bilmekaniker som drev byns bilverkstad ”Quwist’s fix och don” Adam hjälpte sin pappa under hela sin uppväxt till med att laga och göra i ordning bilar, har har även lärt sig en hel del bilmärken och annat, Nu har Adam lust att flytta in till stan för att pröva på hur det är att bo i stan där det finns mycket människor att hjälpa med allt möjligt! Hans absoluta dröm är att jobba på mekonomen där han kan serva och laga bilar så ofta han har möjlighet, Adam är även en person som Inter ser arbete för att endast tjäna pengar och kunna köpa lyxbilar han ser arbetet som ett sätt att ha roligt. Just nu är Adam 21år gammal och han är en ganska tillbakadragen person, men en sak han gillar det är att ta med sig sina vänner och åka ut och fiska! Adam skulle jag beskriva som en person som gör allt för att kunna hjälpa människor på dem sätt han kan och är en person som värnar för allas bästa!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en stor bred server det är en seriös RP server som har många spelare som får RP:andet att känns som mer på rikigt, och med tanke på att Unive strävar efter en hög kvalitet på RP:andet så vill jag bli medlem, det jag kommer bidra med, Jag kommer söka mig ett jobb hoss mekonomen om det finns jobb de vill säga, och se till att vara inne och nåbar så ofta som jag har möjlighet för att kunna hjälpa folk som sitter i klistret rent trafikmässigt. Jag kommer även försöka ta på mig det som Philip sade på dagens möte att rapportera sådant som är acceptabelt!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor RP:server som har ett staff team som jobbar för att få en så bra server som möjligt och ha ett så bra flytande samhälle som möjligt!
Hur hittade du Unive? Jag hittade egentligen hit genom en vän till mig som streamar på servern (Xray89) cred till han,
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt! Och att försöka hålla en så bra RP nivå som det bara är möjligt så att mina medspelare kan leva sig in i spelet på ett annat sätt!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli verkstads Nisse på mekonomen och vara en person som är välkänd bland andra spelare som dem kan nå om dem får problem med något! Och att även lyckas bygga en bra vänskapskrets IC och till och med kanske OOC
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej