Nekad Lynch | Medlem ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kiff

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lynch3TTV/

Vad är ditt namn i verkligheten? Evald

Vad är ditt discord namn? Lynch#1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Adam, en grabb på 21 bast, som har varit i staden en längre tid och varit krim, men fick flygbiljet, han vill komma tillbaka och börja om på nytt, skaffa sig något annat yrke eventuellt, han är en person som har lätt för att bli förbannad, och har grov ADHD, men han är generellt oerhört snäll! Han är främst intresserad av bilar, och han har sina vänner som han alltid är med! Jovan och Sven! Adam har sen sin flygresa saknar sina vänner något enormt, Alla minnen med sicilianska maffian, alla minen med han bröder, Jovan, Vince; Krille, Bumbi, Sven.. ja listan fortsätter! Adam är en person som tar det säkra före det osäkra, han håller en ganska låg profil och är inte en människa som delar med sig speciellt mkt utan en mer tillbaka dragen person,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att sen jag blev av med mina roller, (för 2 dagar sedan) så har jag velat tillbaka till servern, då jag har hela min bekantskapskrets på server (Sicilianska maffian, Torpederna), jag vill komma tillbaks till servern och börja om, och göra gott ifrån mig! Jag vill även bli medlem igen för att kunna söka mig till andra yrken, kan vara så att jag blir polis eller liknande! eller börjar jobba på Vianor! Och just jag ska blir det för att kunna bidra till en så bra RP som bara möjligt! Sen är det även så att jag vill komma tillbaka till den stora server till den stora Unive familjen! Jag menar det är en stor bred server med måna inriktningar i olika håll, du kan välja att jobba med det mesta!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor RP:server som har ett staff team som jobbar för att få en så bra server som möjligt och ha ett så bra flytande samhälle som möjligt! Och att så många som möjligt siktar mot så bra RP som möjligt och så lite trams som möjligt!

Hur hittade du Unive? Hittade den för länge sen, bara av att jag random skrollade på FiveM server listan, Det var dåd en hetter multistaden! sen hade jag ett break på ett ganska bra tag, och nu är jag här!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att först och främst ha roligt, och sen också att hålla en så hög RP:nivå som möjligt för att öka spelupplevelsen till det bättre!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att komma tillbaka till min familj, att skaffa mig ett jobb, och att ta tillbaka och bli en ganska well known person på Unive, och såklart återförena Adam med hans närmaste vänner!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, det har inte gått 1 vecka sen du blev indragen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka