Accepterad Lyft Freez | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lyft Freez

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280555553/

Ditt Hex-ID: 110000113173c21

Vad är din discord tagg? TT KD#6653

Vem var det som bannade dig? 5reapt_

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sundförnufft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han har bannat fel person för har inte gjort något fel för att bli bannad för något, jag är en bra rpare som gillar att rpa på denna server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute i motorvägen mot sandy jag såg en kille död på marken så valde att hjälpa honom för att vara snäll sedan kommer en bil och kraschar på min bil och min bil kom lite försiktig på mig så jag rpa att jag blev skadad så jag låg på marken men då så blev jag direkt bannad för suntförnuft vet inte varför men vill veta vad jag gjorde fel för attt bli bannad kan ni unbanna mig så kan vi ta ett snack tack

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vill veta vad för fel jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vill veta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka