Nekad Lyfixxs | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixxs

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198896859036/

Ditt Hex-ID: 76561198896859036

Vad är din discord tagg? Lyfixs#3089

Vem var det som bannade dig? Det var Ax3l

Hur lång tid var din ban? Jag är permanent bannad.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kunde inte acceptera din inbjudan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att ja inte kunde rpa. Ja måde inte bra då jag hade självmords tankar och ville bara dö så de blev som det blev. Ja har lärt mig av mina misstag men jag måde inte bra på något sätt alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt på mitt rum med en kniv och viste inte vad jag skulle göra och skrev med Inez, Det som hände innan var att jag gjorde ett ganska dåligt scenario när jag mådde så dåligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en ban som inte var felaktig men det har gått 3 månader och jag vill komma tillbaka och visa vad jag går för nu när jag mår bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en ban för VDM men dom banna mig när dom skulle banna en annan kille för att det var jag som blev Vdmad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort ett sådant scenario .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag,

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka