Nekad Lyfixs | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198896859036/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lyfixs#3089

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Han är en svensk som har haft en tuff uppväckts men en drickande pappa som slog honom och en mamma som aldrig va hemma. Han är 21/00 men vill va en tonåring igen men vet att de aldrig kommer hända igen. Han gillar att hjälpa andra och dom måste ha pengar eller något liknade han gillar även fotboll,barn,poliser men han gillar inte när man är för kaksig not honom.

Varför ska just du bli whitelistad? För att kunna hjälpa med att ha rpen där den är. och kommer hjälpa andra när dom måste ha hjälp eller något liknade. kommer va seriös men ändå kommer kunna ge lite skratt eller något likande. Skulle vilja hjälpa båda Modsen men även alla andra som är inne på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att de skulle va kul att kunna få visa fördelar och skaffa visa jobb. Och med jobben hjälpa andra men visa saker.

Hur hittade du Multistaden? Fick de av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en stabil inkomst och kunna ha en server där jag har ett bra jobb och kunna hjälpa andra och kunna jobba med mitt favo jobb. Och att kunna ha en rolig server där jag skulle kunna få ett skratt/ge ett riktigt skratt. ha en nice bil ksk två ett hus eller något likade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Heartbreak

Senast ändrad:
Tillbaka