Nekad Lyfixs | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198896859036/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lyfixs#3089

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han är en svensk som har haft en tuff uppväckts men en drickande pappa som slog honom och en mamma som aldrig va hemma. Han är 21/00 men vill va en tonåring igen men vet att de aldrig kommer hända igen. Han gillar att hjälpa andra och dom måste ha pengar eller något liknade han gillar även fotboll,barn,poliser men han gillar inte när man är för kaksig not honom. Han är lite för snäll mot alla utan peter han gillar inte peter men alla andra går bra. Han är en rik liten kille men mycket av han saker ger han bort. Han lider av ångest som är lite jobbigt men de är ok så länge alla andra mår bra så mår han bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? För att kunna hjälpa med att ha rpen där den är. och kommer hjälpa andra när dom måste ha hjälp eller något liknade. kommer va seriös men ändå kommer kunna ge lite skratt eller något likande. Jag kommer göra allt jag kan för att håla rpen där den är/ksk gö den lite bättre. Kommer hjälpa modsen men även alla andra som är inne på servern/rpen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna hjälpa med att ha rpen där den är. och kommer hjälpa andra när dom måste ha hjälp eller något liknade. kommer va seriös men ändå kommer kunna ge lite skratt eller något likande. Jag kommer göra allt jag kan för att håla rpen där den är/ksk gö den lite bättre. Kommer hjälpa modsen men även alla andra som är inne på servern/rpen.

Hur hittade du Unive? Fick de av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vad har du för mål med ditt rollspel? Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en stabil inkomst och kunna ha en server där jag har ett bra jobb och kunna hjälpa andra och kunna jobba med mitt favo jobb. Och att kunna ha en rolig server där jag skulle kunna få ett skratt/ge ett riktigt skratt. ha en nice bil ksk två ett hus eller något likade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag är en trogen Unive spelare

Nej ni har bannat mig där ja har överklagat och blivit godkänd men dom unbannar min inte
Då kan jag tyvärr inte ge dig whitelist heller, för du inte är med i discorden. Gör en whitelist ansökan efter du kommit med i discorden igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka