Accepterad Lyfixs | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198896859036/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lyfixs#9999

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Hon heter Amanda Nilsson och är 21 år gammal och är ifrån Finland. Hennes uppväxts har varit tuff. Hennes Mamma var en slags Hitman och drug dealer detta var väldigt tufft för lila Amanda en gång råka hon hitta en Glock 19 under hennes Mammas & Pappas säng hon undrade vad det var och rika på sina fötter och sköt. Hon fick en tjock och svimmade. När hon vaknade så sket hennes Pappa på hennes Mamma för att jag hade hittat pistolen. Pappa vart så arg att han slog Mamma och sköt henne i huvudet och sedan våldtog henne. Sedan våldtog han mig det var det värsta jag har varit med. Amanda va med om detta varje dag. En dag när hon kom hem stod det en man där som ville köpa henne men fick bara våldta henne. När det var klart så gjorde hennes Pappa samma sak. Sedan denna dag sa Amanda när det var klart Jag kommer att döda dig en dag Men hennes Pappa bara slog henne och skratta. När Amanda fyllde 14 så började hon sälja droger. Hon fick bra med pengar av det så hon gick och köpte Colt M1911 Med detta en så sköt hon sin pappa i huvudet tre gånger sedan körde han i halsen men en kniv och grät skrek Detta får du. Efter allt du gjort gumjävel Hennes Pappa var en Maffiaboss när han var i liv så hon var livrädd för både polisen men även hans Mafia. Hon har också tagit knark från denna Mafia men dom kunde inte göra något då för att hennes Pappa var boss. För hennes Pappas pengar flydde hon landet och åkte till Finland och byggde ett hus för 4000000$. En dag så knackade någon på dörren, det var en från Maffian, Han tog upp en pistol men hon ducka i tid och tog sin pistol och sköt i hans knä. Men det springer ut massa män från huset alltså bakifrån och framifrån. Hon ge upp dom kidnappar henne och sedan våldtar dom henne. Dom slänger ut henne i en skog naken. Hon Springer runt och letar efter ett hus. Hon ramlar ihop av hunger. Hon vaknar på ett bord i ett hus i staden det är en man som tar hennes blod (som ett blod prov) När han ser henne så tar han ut slangen, Han sprang iväg. Amanda låg kvar på bordet men fick sedan panik och hämta papper och sedan ringer 112. Detta borde inte hon gjort Ambulansen kommer men även Polisen, Polisen hittar hennes id kort och söker upp henne. När dom ser att hon är efterlyst så pratar dom med dem Svenska poliserna om Amdana. medans detta händer är Amanda påväg till sjukhuset hon är inte alvarligt skadad men hon gick en icke stiril nåll. Detta är ganska farligt men inte livshotande. Amanda kommer in och allt värkar vara okej. Hon kommer att bli hämtad nästa dag av Polisen för att hon ska på ett förhär, Hon kommer in på förhäret där har hon fått en Försvarare. Detta förhör gick inte så bra för Amanda, Hon ersände till alla dessa brot. Men allt detta hände samma dag som hon fyllde 16år. Detta kommer att gå till en rättegång där hon blir dömd till Polisens övervakar henne när hon är på cycket. När hon blev 18 så vart hon frisläppt, Detta var bra för Amanda för att nu kan hon börja sälja saker igen även att hon kan bygga ett nytt hus i Spanien. I Spanien så rånade hon en butik men vart aldrig dömd för detta, När hon var i Spanien var hon en Hitman om döda över 11 pers under 6 månader. Detta gjorde henne jätte rik men hon gav bort mycket av pengarna till andra. Hon skaffa en Pojkvän 2019 Men detta förhålande var inte allas bra, Detta förhålade var nästan bara bråk och slagsmål, Den dag vaknade Amanda av ett ljud det var hennes Pjojvän som har sex med hennes kompis. När detta händer så springer hon och hämtar en Glock och skjuter 8 skott. Det var slut. Dem båda var döda, Amanda inser vad hon gjort hon flyr hon springer och springer. Till slut kommer hon till en affär där man skulle kunna sova i. Hon springer in och lägger sig och gömmer sig. Hom sitter på spän i 7h tilslut så vågor hon kola hon hör bara blåljus. Dem har blockerat alla trafik. Det finns inget att göra, Hon gick upp och köpte lite mat och dricka. När hon fyller 19 så skaffar Amanda körkort, Detta blir hon ganska glad över. Sedan händer inte så mycket, Det Amanda gör är att köpa Droger. Detta gillar inte polisen så att dom lägger span på henne. Men hon märker detta och slutar för ett tag. När Amanda fylle 20år så var hon på en dejt, På denna dejt så blev det en drive by shooting. Amanda var sjuten i armenen, Amandas dejt avled på platsen. Amanda fick panikångest av detta, Amanda försköker kolla vilka som skött och hon fick reda på det. Hon hyrde en man som skulle döda dom. Idag är Amanda 21år och lever sitt liv normalt. Amanda fart aldrig dömd för detta brott. Detta var hela Amandas historia.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kan akan bidra med en hög RP och göra bra och seriösa scenarion. Jag kommer att försöka att få folk att känna sig trygga på denna server och jag känner att jag kan hjälpa till med en hög RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man märker att folk försöker att rpa på Unive och det gör RP både kul att kola på och kul att RP på. jag har redan spelat på denna server innan och då såg jag att det är väldigt seriöst rp.

Hur hittade du Unive? Ja det var Januari eller Februari så kolla jag vilka servrar som har bra rp och roliga spelare och då va det Unive så Aaaa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Eftersom jag kan kan bidra med en hög RP och göra bra och seriösa scenarion. Jag kommer att försöka att få folk att känna sig trygga på denna server och jag känner att jag kan hjälpa till med en hög RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få personer att vara trygga. En till sak är att jag vill utvecklas som människa när jag RPar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag va det men inte längre detta var ett dumt val som jag ångrar nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka