- Meddelanden
- 300
- Reaction score
- 19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198896859036/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Lyfixs#1337
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Hans namn är Filip Johanson och han är 50% Svensk och 50% Finsk. Hans bakgrund. Hans föräldrar dog när han var liten av att dom båda tog överdos Filip var bara 5 år. När Filip fyllde 18 år så flyttade han till Unive. Nu när han 31 så börjar han få lite vänner och försöker att få en Flickvän. Han är intresserad av fotboll och att bilar och likande.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en hög rp och en aktiv spelare. Det jag menar med hög rp är att jag har rpat på andrar servers innan ( Inte längre) Där jag har haft en hög rp. Jag har även rpat på Unive innan i några månader.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det på Unive är fantastisk det brukar vara seriösa rpare och folk gör Unive roligt genom att göra roliga scenarion när dom är seriösa.
Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg det var länge sedan. (har varit bannad)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna rp så länge som länge när jag rpar seriöst.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha många vänner som är seriösa och att kunna vara sjukvårdare eller polis.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Lyfixs#1337
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Hans namn är Filip Johanson och han är 50% Svensk och 50% Finsk. Hans bakgrund. Hans föräldrar dog när han var liten av att dom båda tog överdos Filip var bara 5 år. När Filip fyllde 18 år så flyttade han till Unive. Nu när han 31 så börjar han få lite vänner och försöker att få en Flickvän. Han är intresserad av fotboll och att bilar och likande.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en hög rp och en aktiv spelare. Det jag menar med hög rp är att jag har rpat på andrar servers innan ( Inte längre) Där jag har haft en hög rp. Jag har även rpat på Unive innan i några månader.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det på Unive är fantastisk det brukar vara seriösa rpare och folk gör Unive roligt genom att göra roliga scenarion när dom är seriösa.
Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg det var länge sedan. (har varit bannad)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna rp så länge som länge när jag rpar seriöst.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha många vänner som är seriösa och att kunna vara sjukvårdare eller polis.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.