Inaktuell Lyfixs | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Lyfixs#1337

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Tider Under Sommarlov
Måndag: 13:00 Till 01:00
Tisdag: 13:00 Till 01:00
Onsdag: 13:00 Till 01:00
Torsdag: 13:00 Till 01:00
Fredag: 13:00 Till 01:00
Lördag: 13:00 Till 01:00
Söndag: 13:00 Till 01:00
Måndag: 15:00 Till 22/23:00
Tisdag: 16:00 Till 22/23:00
Onsdag: 14:00 22/23:00
Torsdag: 16:00 Till 22/23:00
Fredag: 12:00 Till 12/05

Berätta om dig själv Jag är en kille på 14 år som gillar att hjälpa människor och att spela mest fivem. Nu när det är sommarlov så är jag ute med min bror eller vänner men jag spelar ganska mycket också. Jag har haft desperation sedan jag var 5år. Jag har haft en tuff uppväckt. Inte på det sättet. Jag är väldigt bra på att prata med människor och bra på att hjälpa det är därför jag brukar vara support när jag spelar på andra servers innan.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade kollat vad vi behöver att jobba på och sedan gått in på servern och leta efter lallare och allt sånt

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 6/7 Månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag brukar se folk som sitter i väntar i support men dom får ingen hjälp och jag tror att jag skulle kunna hjälpa till med det allså att inte ha så många som sitter i väntar på support.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Med en bra och aktiv support som kan hjälpa typ alla.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, jag har varit mod på en annan server när jag var bannad från Unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip för att åka runt osynlig.
/toggleid Ser personens id ovanpå
/revive (id) Ger liv till den döda personen
/togglename Samma som /toggleid fast med steam namn
/bring (id) Teleportras till dig
/freeze (id) Gör så personen ej kan röra sig
/setjob (id) Ger individen ett jobb
/givemoney (id) Ger antalet pengar man skriver in
/car Sedan namn
/dv Tar bort fordon.
/sqlban (id) När du banar någon som är offine och brytet mot reglerna
/goto (id) Teleportraras till personen
/tpm Du teleporterar ditt du sätter waypoint
/noclip du flyger speccar och flyger runt osynlig
/kick (id) Kickar personen

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tack för att ni har läst.

Senast ändrad:
-rep väldigt informell ansökan, känns inte som du visar tillräckligt mycket engagemang för att vara support!

-rep du har inte skrivit så mycket men lycka till

-rep borde utveckla mer om du verkligen tar det på allvar/ vill bli support men annars lycka till <3

-rep inte så väl utvecklat och visa lite engagemang i att försöka bli medlem i staff-teamet genom att skriva lite mer utvecklat på frågorna, men lycka till!

+rep bra och mycket informerad ansökan, Lyfixs är oerhört trevlig och snäll som person. Det handlar inte alltid om längden på texten vilket många glömmer tyvärr.

+rep super trevlig kille och vädligt snäll. Lite mer motivation på ansökan kanske men riktig skön kille :cool:

Tillbaka