Nekad Lyfixs | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Lyfixs#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla dagar 8h per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? I 7 Månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ja jag hade fått ett större jobb för att hålla Unives rp ren. Jag har sätt mycket Fail RP Och Meta Gaming som staffsen inte tar och det vill jag förbättra. Jag ser också mycket Lall i rpen även kränkningar mott mig och mina kollegor. Jag tycker att alla ska få en bra tid på Unive och därför borde jag bli servervakt pga att jag skulle fixa att man inte skulle få kräkningar eller liknade.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa Unive med allt som händer för som sagt här jag mycket kränkningar och inga staff ser det. Jag tycker att det är viktigt att alla trivs och känner sig hemma när man rpar. Jag vill inte att folk ska må dåligt bara för en säger elaka saker. Jag själv har mått dåligt för att många säger elaka saker till mig men det har inte stoppat jag vill bli servervakt så att jag får stopp på det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle få stop på allt lall och kränkningar som jag hör. Jag kommer att lyssna på vad alla säger och vad folk tycker tillexempel om jag får höra att folk kränker och det är många som gör det ksk jag måste ge den en kick. Jag tycker att det är viktigt att man vet reglerna och behandlar folk bra.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer att vara en aktiv servervakt och är den bra rpare och det kan hjälpa Unive för om jag är bra på att rpa så kommer dom ksk bli arg och kränka eller bra ooc. Jag ser mycket saker och jag får höra mycket saker men jag kan inte göra något därför vill jag bli server vakt så att alla känner sig hemma och ska trivas.

Varför vill du bli servervakt? För att jag ska få bort allt som inte ska va på Unive. Jag ser mycket lall, kränkningar, OOC, Och regel brott. Jag får höra mycket men jag kan aldrig göra något åt saken. Jag tycker det är viktigt att alla känner sig hemma i Unive så att det inte blir så det blev som mig. Det som hände mig va att dom sa så mycket och elaka saker att jag försökte ta mitt liv och det vill jag inte att det ska hända någon. Tack för mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dessa, /dv(radius) /svban /kick /toggleid och /revive

Är du whitelistad på serven? Ja jag är Whitelist och jag har varit det sedan Februari.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka