Nekad Lyfixs | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Lyfixs#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Sommarlov.

Måndag: 13:00 Till 01:00
Tisdag: 13:00 Till 01:00
Onsdag: 13:00 Till 01:00
Torsdag: 13:00 Till 01:00
Fredag: 13:00 Till 01:00
Lördag: 13:00 Till 01:00
Söndag: 13:00 Till 01:00

Måndag: 15:00 Till 22/23:00
Tisdag: 16:00 Till 22/23:00
Onsdag: 14:00 22/23:00
Torsdag: 16:00 Till 22/23:00
Fredag: 12:00 Till 12/05

Hur länge har du spelat på Unive? I 7 Månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer kommer inte ändras och min rp kommer att stanna på samma plats bara att jag kan hjälpa servern med folk som pratar ooc står afk eller liknade. Jag vill ju bli servervakt för att jag ser mycket lallande och OCC. När man är inne och pratar så mycket som jag så kommer man att se att det är mycket som händer och det vill jag ha slut på.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag vet hur hårt alla staffs jobbar och då vill jag hjälpa till lite med folk som bryter mot reglerna. Inom min rp så ser jag mycket människor som bryter mott visa regler men ingen kommer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra Unive till en bättre Server för att jag kommer försöka att minska all lall mm. Och jag ska försöka göra så alla inte behöver vara med om att folk pratar OOC eller bryter mott andra regler.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt för att jag är seriös och kommer hantera alla saker på ett snyggt sätt. Jag upplever ganska reglerbrott och jag skulle kunna för minska dem om jag blir servervakt. Även att jag inte skulle utnyttja mina roller som servervakt som jag sett andra göra. Jag skulle vara väldigt försiktig med mina roller.

Varför vill du bli servervakt? För att jag ser hur mycket staffsen jobbar och i visa scenarion måste jag skriva /report för att jag inte har några roller så att jag kan läsa det själv. Jag har varit med om det ett fler tal gånger men det är gammalt och finns inget att göra något att göra åt saken nu.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dessa, /dv /svban /kick /toggleid och /revive

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka