- Meddelanden
- 300
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad heter du på discord? Lyfixs#1337
Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 12:00 Till 22:00
Tisdag 12:00 Till 22:00
Onsdag 12:00 Till 22:00
Torsdag 12:00 Till 22:00
Fredag 12:00 Till 05:00
Lördag 12:00 Till 05:00
Söndag 12:00 Till 05:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 18 Månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 Gång tror ja.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är någon som kommer att göra Unive till en bättre rp server än vad det redan är för att jag kommer att se mer dålig rp och jag kommer att vara noga att man inte ens pratar Halv OOC. Jag vill att Unive ska stanna på sin plats. Jag kommer även skriva till folk i /msg om dom har kläder dom inte får eller ska ha allt bara för att Unive ska stanna på sin plats eller kanske lite bättre.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill och borde bli vald av alla för att just jag har en hög rp nivå och är väldigt trevlig och det skulle kunna hjälpa servern. Även att jag är Chef och jag ser lite väl mycket FailRP eller Meta med mera. Jag kommer också vara väldigt aktiv som jag redan sakt alltså mina tider. Även att jag ser mycket bilar på gatan som man behöver dva men just nu får man stå och vänta på Falck i 30min. Jag kommer även vissa hur man rpar och det kommer underlätta för servern för om jag har en hög och bra rp så kommer förmodligen dom som ser se min rp och försöka förbättra sin om det behövs. Jag kommer även att vara snabb på om jag få ett meddelande av någon som säger att det är FailRP så kommer jag att åka ditt men ändå behålla min rp och sedan om jag ser FailRP så blir det en kick. Jag tycker att det är viktigt att alla regler följs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder sin makt dåligt som att inte banna någon bara för det är ens vän eller kan ressa sig själv hela tiden.
Vad heter du på discord? Lyfixs#1337
Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 12:00 Till 22:00
Tisdag 12:00 Till 22:00
Onsdag 12:00 Till 22:00
Torsdag 12:00 Till 22:00
Fredag 12:00 Till 05:00
Lördag 12:00 Till 05:00
Söndag 12:00 Till 05:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 18 Månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 Gång tror ja.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är någon som kommer att göra Unive till en bättre rp server än vad det redan är för att jag kommer att se mer dålig rp och jag kommer att vara noga att man inte ens pratar Halv OOC. Jag vill att Unive ska stanna på sin plats. Jag kommer även skriva till folk i /msg om dom har kläder dom inte får eller ska ha allt bara för att Unive ska stanna på sin plats eller kanske lite bättre.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill och borde bli vald av alla för att just jag har en hög rp nivå och är väldigt trevlig och det skulle kunna hjälpa servern. Även att jag är Chef och jag ser lite väl mycket FailRP eller Meta med mera. Jag kommer också vara väldigt aktiv som jag redan sakt alltså mina tider. Även att jag ser mycket bilar på gatan som man behöver dva men just nu får man stå och vänta på Falck i 30min. Jag kommer även vissa hur man rpar och det kommer underlätta för servern för om jag har en hög och bra rp så kommer förmodligen dom som ser se min rp och försöka förbättra sin om det behövs. Jag kommer även att vara snabb på om jag få ett meddelande av någon som säger att det är FailRP så kommer jag att åka ditt men ändå behålla min rp och sedan om jag ser FailRP så blir det en kick. Jag tycker att det är viktigt att alla regler följs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder sin makt dåligt som att inte banna någon bara för det är ens vän eller kan ressa sig själv hela tiden.