Inaktuell Lyfixs | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Lyfixs#1337

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag ser att det inte är många som är det men det är många som ansöker. Jag tycker att det är lite sjukt att det är typ 2 aktiva Medlemskap Ansvarig. Jag vill att folk ska kunna bli medlem på Unive men det är inga som kollar ansökningarna eller ingen som tar Intervjuer. Jag vill bli Medlemskap Ansvarig för att jag kommer att vara aktiv och kommer ändå att vara noga att man kan alla regler som är viktiga. Jag vill att folk ska få en bra intervju och bra människor som bara godkänner för att dom känner dom eller nekar för att dom inte gillar personen eller något liknade.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer att vara en av dem mest aktiva Medlemskap Ansvarig och jag kommer att vara noga men ändå snäll när jag både läser och tar intervju. Jag vill inte se Medlemskap Ansvariga som bara nekar för att dom inte gillar personen eller bara godkänner för att dom känner personen jag har både sett det hänt och också varit med när det hände. Jag tycker att jag i alla fall ska få en chans och sedan kan ni dra min ifall jag inte gör mitt jobb bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta personer på ett trevligt sätt och man ska alltid vara trevlig det spelar ingen roll och personen är jobbig eller elak man ska försöka att vara trevlig men ändå säga ifrån ifall personen bryter emot reglerna eller säger något som kan påverka en person. Jag är ganska bra på att bemöta människor på ett trevligt sätt. Jag är alltid förstående och fattar vad dom säger.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För vill förbättra Unives Medlemskap Ansvariga för att dom inte är aktiv men jag skulle kunna ta minst 5 intervjuer per dag och det är som minst. Jag tycker att dom som tar intervjuer tar inte det seriöst och dom bryr sig inte heller om man inte kan några av dem viktigaste reglerna. Jag tycker att det är viktigt att man kan reglerna och har ett mål inom sin rp. Jag vill att folk ska få en bra rp och om dom blir Medlem så vill jag att dom ska känna sig hemma och så att alla ska veta vad dem andras mål är inom rpen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att det är viktigt att man har ett mål med sin rp och vet vad man ska bli när man blir Medlem. Jag tycker att det är jätte viktigt att man ska kunna alla grund regler för att det ska funka att rp på just Unive. Jag vill att man ska veta hur man ska rp och om man inte kan minst hälften av reglerna så tycker jag att man inte ska få bli Medlem pga att man inte kan dem mesta viktiga reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer att kunna förbättra rpen på Unive för att om jag ser att dom inte kan rpa eller om man inte kan reglerna så borde man inte få komma in på Unive. Unive är den största servern i Sverige och därför så vill jag bli Medlemskap Ansvarig för att få alla att känna sig trygga på Unive och att vi bara låter personer som kan reglerna in.

Hur ser din aktivitetet ut? Alla dagar minst 8h.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej det gör jag inte jag tycker att Unive är en bra server med bra staffs och bra spelare.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej förutom att ni som är stuff och alla som jobbar på att ha Unive bra ni gör ert jobb väldigt bra.

+rep älskar amanda in-game och tror han hade passat i det det kanske inte var så mycket i text men vet att han kommer vara bra som ansvarig för WL

Tillbaka