Accepterad LyckieLuke | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LyckieLuke

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lyckieluke#3833

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heter David Ekaström. Han växte upp i en håla utanför stockholm med endast sin mamma. Pappan lämnade honom sedan länge tilbaks i livet. De levde väldigt fattigt och hans fick reda på att sin mamma jobbade som Hora efter ett tag när han blev lite äldre. Detta tog hårt på David då sin mammas välmående var väldigt viktigt för honom. David började därför att försöka tjäna pengar redan i 10 års ålder för att kunna hjälpa sin mamma så hon blev fri från att vara en Hora. Han började hänga med Epa ragarna och jobba på en av hans kompisar bilar. Nu letar David efter nya möjligheter för att hjälpa sin mamma i en ny stad. David älskar Bilar och att bli respekterad av andra människor. Han har ett fint intresse för bilar och tjejer. I detta nu är han 21 år och ska slingra sig förbi de faror som väntar för att kunna ge allt sin mamma har drömt om Och att kunna upp fylla hans mål med livet att få en fin jaguar e type som är hans dröm bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp, jag kommer värkligen försöka mitt bästa. Jag har varit medlem på andra servers. Så jag kan alla regler. Jag har också varit krim och serevervakt, har varit staff innan också på andra servrar, då har jag väldigt bra erfarenheter av rp. På andra servrar har jag varit polis för att där göra man roliga scenarion och just nu i Unive om jag blir medlem kommer jag att försöka skapa roliga scenarion med andra människor på servern. Jag kommer jobba hårt på TYP Vianor eller Meko och ha kul. Denna servern är väldigt rolig och jag vill göra servern roligare för mig så att jag kan jobba så folk kan köpa sina bilar. De kommer dem också tycker är kul så då blir det kul för båda. Mitt mål är att ha så kul som möjligt. Om jag blir tagen som gissla i ett rån rpar jag som att jag är rädd och tycker det är obehagligt. Men irl tycker jag att det är ett roligt scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ens motståndare ska också kunna vinna ett scenario

Hur hittade du Unive? Igenom vänner och Media

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka