Nekad LwKey | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LwKey

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? zzerovr

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2010

Berätta om din karaktär. Han heter John Olsson han är 24 år gammal han fyller snart 25 år han fyller den 21 december det här året. Hans bakgrund var inte roligt för han hans föräldrar var alkoholister så han fick bo på fosterhem tills han blev 19 och tog studenten. Efter det bodde han själv i en lägenhet tills han ville flytta in till stor staden när han var 24. Han är väldigt glad mot folk och hjälper dom om dom behöver hjälp. Hans intressen är att han vill jobba med fordon och transport.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag försöker vara så bra som möjligt det här är första gången jag RPar men jag kan alla grundreglerna och mer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det vet jag tyvärr inte

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. COPBAIT Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. NLR Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Lite

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag älskar att RP

Nekad, utveckla mer om din karaktärs beskrivning. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka