Nekad Lv100MakkaPakka | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lv100MakkaPakka

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lv100MakkaPakka/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Hog Rider#6900

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Saul Goodman och han är en 25 år man som har drömmar att bli en advokat. Saul är en person som tror att varje sak man gör i livet är för att tjäna pengar och Saul älskar pengar. Saul hade en berusad far som tog ut sin ilska på sina barn och fru. Saul ville verkligen att hans far skulle sitta inne i fängelset men hans advokat fick honom alltid att gå fri. Men dessa utmaningarna skulle ej stoppa hans dröm om att bli en advokat.
Men Saul har alldrig direkt varit en ängel. När Saul började gymnasiet så hade han massor av vänner men han började märka att hans betyg började gå ner. Så han hade ett val att bli advokat eller att umgås med sina vänner. Saul tog ett svårt beslut att bara fokusera på skolan och pågrund av det är saul en väldigt ensam person som tror att man får lycka eller pengar inte båda.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem för jag har spelat roleplay spel i flera år, och jag kommer se till att sprida glädje till dem som jag jobbar med jag kommer att vara seriös och försöka att vara så realistisk som det bara går men också se till att alla har roligt.
Jag är också en ganska social person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan roleplaya i ganska många scenarion och jag kommer bidra till en seriös men rolig roleplay och följa reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ens karaktär inte alltid vinner t.ex man blir stoppad av polisen så går man ut ur bilen istället för att köra iväg, så att alla kan ha roligt

Hur hittade du Unive? Roleplay spel har jag alltid gillat och när jag hörde om fiveM så blev jag glad och började leta efter en svenks server och så hittade jag er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka