Nekad Luxo | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luxo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198954731953

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Luxo#0827

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2007

Berätta om din karaktär. Marrku e född i en finsk familj år 1960. Redan i tidig ålder så dog hans mor och då så hade han bara sin far kvar och han va alkolist så de hade inte så mycket pengar och redan efter 5 år så gick hans far också bort. Då så fick Marrku ta hand om sig själv och då så fick han börja jobba för att han inte hade några pengar och då efter några månader så kände han att han inte fick så mycket pengar som han ville ha och då började han med kriminella saker.
När han hade fått ihop pengar till sin dröm bil så köpte han den och det va en bmw m4 och det va då bil intresset börja kicka igång och det va då han började göra mods och andra saker på sin bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har rpat ett tag nu på olika servrar och jag känner att den här e den bästa. Jag har spelat rp i snart två år och jag har spelat på bland annat kicks som inte finns kvar längre och där va jag polis så jag har erfarenhet i från när jag spela där men tyvärr så finns inte den kvar och det va då jag börja leta efter en bra server som jag kan spela på och då va den här den bästa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att det är många som är trevliga och nivån på rpen är bra och sen så är det många som har rekommenderat den här serven.

Hur hittade du Unive? Det va folk som tipsade om den och sen så letade jag efter en bra server så jag har spelat på de flesta.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att ha roligt och att bli bättre på att rpa

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att va halvt kriminell och halvt laglig och att göra roliga saker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men om jag skulle bli medlem så skulle jag klart spela mera

Tillbaka