Nekad Luxelito | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luxelito

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198419767873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot Stranne

Vad är ditt discord namn? Luxe<3#1337

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Adam Alkir, jag är 21 år gammal och kom till staden för inte så längesen. Jag gillar och va med min vän Moshaba och att gymma. Jag är en väldigt aggressiv människa som kan bli arg väldigt enkelt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag vill kunna bli polis eller något annat jobb för att göra servern bättre. Jag vill också börja streama inom snar framtid och i framtiden så kanske jag kan bidra med att mer folk börjar med rp på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att kunna prata med folk genom spelet och att ni har så många olika bilar. I vanliga gta så är det ej märke på bilarna, På unive så har ni det och det blir en annan känsla då.

Hur hittade du Unive? Jag kollar mycket på folk på twitch som streamar det. Har även kompisar som har spelat det mycket och rekommenderat det till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är främst och ha kul, i framtiden så skulle jag vilja ha fina bilar och va en rik människa på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag sa över så vill jag uppnå pengar dvs fina bilar och annat. Jag vill även kanske träffa några vänner på servern som jag kan spela med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, Unive är den enda!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka