Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198419767873/
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot Stranne
Vad är ditt discord namn? Luxe<3#3245
Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008
Berätta om din karaktär. är 21 år, Heter adam alraki. Kom till sverige för två är sedan. Gillar och va med vänner och att köra bil.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört på servern och tycker nu att det är dags för mig att börja jobba.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker det är väldgit kul att kolla/spela rp.
Hur hittade du Unive? Jag hittade rp via en streamer vid namn COSMO_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ta sig till toppen och att köra fina bilar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag sa över, att bli en rik och köra fina bilar. Vill även träffa nya vänner på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope!
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot Stranne
Vad är ditt discord namn? Luxe<3#3245
Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008
Berätta om din karaktär. är 21 år, Heter adam alraki. Kom till sverige för två är sedan. Gillar och va med vänner och att köra bil.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört på servern och tycker nu att det är dags för mig att börja jobba.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker det är väldgit kul att kolla/spela rp.
Hur hittade du Unive? Jag hittade rp via en streamer vid namn COSMO_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ta sig till toppen och att köra fina bilar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag sa över, att bli en rik och köra fina bilar. Vill även träffa nya vänner på servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope!