Accepterad Luxelito | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luxelito

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198419767873/

Ditt Hex-ID: 11000011b637241

Vad är din discord tagg? vilgot.sol (16,66%)#9513

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: RDM dödar en kille mitt framför ögonen på folk Går ut om: 6 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: SBstyle

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag döda en kille, vilket som ej var planerat. Det var ej min mening som sagt även fast det låter enormt konstigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi pratar med några grabbar och så springer han förbi, det jag råkar göra då är att slå honom vilket som inte var min mening och fortsätter gå. Han börjar springa efter mig haltande och slå mig. Det jag gör då är att slår tillbaks, 2 gånger. Det var ej planerat att han skulle dö och när jag var på väg att öppna individåtergärder och ta han till sjukhus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, om en staff ser någon döda på piren så ska man givetvis banna hen eftersom det är fel. Dock så var det ej min mening och visste inte att han hade så lågt hp, blev även bannad när vi skulle ta han till sjukhus.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg, tog en paus från krim och allt men är tbx nu och vill bidra med bra rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte så hnm från början så klart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att bara släppa det när nån försökler skapa fight med en

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Klippet finns ej kvar längre. Hoppas verkligen du tagit lärdom utav din ban!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka