Nekad Lux0 | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lux0

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lexe

Vad är ditt discord namn? Lux0

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kevin hermansson han är 42 år gammal och är 180 cm. kevin har haft en bra uppväxt med många vänner och han har haft en riktigt bra familj som har stöttat han i nästan alla år. Den här karaktären har intresse för bilar och många jobb som tex polis.
en grej som han är riktigt sårad över är att hans pappa hade precis gott bort men det tänker han inte så jätte mycket på mera pgd det var för några månader sedan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att folk kommer ha det mycket roligare och att andra kommer bättre förstå hur det ska vara när man rp:ar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela i båda parterna i ett scenario kan vinna. det gör att det blir kul för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm vdm osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp spelat här innan men mitt andra konto blev hackat

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Tillbaka