Nekad Lux0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lux0

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kedggh/

Ditt Hex-ID: 11000014275e1df

Vad är din discord tagg? .lux.0

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_0180.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först och främst vill jag säga att jag fullt ut förstår allvaret och att det är oacceptabelt i att använda sig av aimbot på unive. Jag vill dock poängtera att jag personligen inte var involverad i den specifika händelsen där min bror skrev till en person angående aimbot. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och förstår att det finns nolltolerans för fusk på unive! Jag önskar att bli förlåten och att ni ger mig en andra chans av Unive. Jag inser att när min bror skrev det till han påverkade mig negativt, och jag ser det som mitt ansvar att visa att jag är beredd att ta ansvar för mina handlingar. För att visa min positiv förändring, har jag redan tagit åtgärder för att försäkra mig om att liknande händelser inte kommer att upprepas. Jag har haft en öppen och ärlig diskussion med min bror om konsekvenserna av hans handlingar och har klargjort att denna typ av beteende inte kommer att tolereras framöver. Jag älskar rp:en på Unive och inser att fusk inte bara förstör rättvisan i spelet utan också förstör de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men jag var ute med mina polare och så sa min brorsa till lulle om du vill ha aimbot till lall server sen blev jag bannad osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Grejen är att, även om jag själv inte skrev till lulle om det, så förstår jag nu att det ändå var mitt ansvar. Jag borde ha hållit bättre koll på vad som hände på mitt konto samt vad han gör på det.
Min bror är som en irriterande ibland, och jag inser nu att jag borde ha varit mer uppmärksam om vad han gjorde med på mitt konto. Det var ju mitt konto och jag borde ha sett till att det var rent från såna här grejer han skickade till lulle.
Jag vet att Unive är hårda när det gäller regler, och jag lovar att jag har fått min läxa. Även om jag inte själv skrev till lulle om aimbotet fattar jag att jag ändå har ett ansvar för det som hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kom ej ihåg senaste gången

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första, jag borde verkligen ha snackat mer med min bror om vad som egentligen gäller i unive osv. Kanske om jag hade förklarat att fusk/aimbot inte bara är okej utan också förstör för alla andra, så hade han fattat. Jag borde ha varit tydligare med det där.
Sen, jag skulle ha hållit bättre koll på mitt eget konto. och det här visar ju också att jag borde vara mer uppmärksam. Att ta tag i problemen snabbare och ändra lösenord eller vad som behövs, hade nog hjälpt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? efter bannen har jag blivit mer uppmärksam, snacka med folk och vara smartare med mitt konto. att det är bättre att hålla koll innan det händer som nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka