luwalatina374
Icke Medlem
- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803348111/
Ditt Hex-ID: vet ej vad detta är
Vad är din discord tagg? lowe.gnaget1891
Vem var det som bannade dig? JonteSM
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var för feg och lämnade när folk rånade mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och pratade med min vän
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lallade för mycket med folk då
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat gått därifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska aldrog c-logga
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? nej det beror på
Ditt Hex-ID: vet ej vad detta är
Vad är din discord tagg? lowe.gnaget1891
Vem var det som bannade dig? JonteSM
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var för feg och lämnade när folk rånade mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och pratade med min vän
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lallade för mycket med folk då
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat gått därifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska aldrog c-logga
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? nej det beror på