Accepterad Luuki | Chef-jobb ansökan [William07] [Mekonomen] [REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luuki

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Niklas

Vad heter du på discord? Luuki#0539

Hur gammal är du? 15 blir 16 i december

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har redan gjort en hel plan skriftligt och i huvudet. Har sett mycket inaktivitet och dålig lagnings RP. Jag kommer alltid att göra utdragna rp scenarion och till att folk t.ex måste lämna in deras bil på lagning och vänta tills nästa restart tills de får hämta den. Jag kommer ha flera utbildningar varje vecka för att t.ex gå från prov anställd till anställd, att man ska gå en utbildning för att få tillstånd att laga motorcyklar, lastbilar osv. Jag kommer även gärna ha ooc möten för att ta upp det som behövs och lära dom saker om fordon och vad som kan ha gått sönder och även massa motordelar. Kommer även alltid ifall någon t.ex krocka på motorvägen kan man ropa i radion att man behöver en bärningsbil dit, vi bärnar bilen till stationen och gör våran grej därifrån. Kommer även försöka hålla så hög aktivitet som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har sedan tidigare varit chef på mekonomen och styrde upp det ganska bra men har varit mekonomen som ny medlem för ett år sedan också. Det var kul som chef och jag styrde upp det bra men valde att bli staff och behövde tyvärr säga upp min chef position.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 2 timmar ingame på vardagar då jag har irl gym och träning varje dag men kommer självkalrt vara mer aktiv på lov, helg osv. På discord och ooc arbete kommer jag kunna lösa hela tiden när jag är vaken.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka