Nekad Luuki | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luuki

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Niklas

Vad heter du på discord? Luuki#8947

Hur gammal är du? Mogen 06a altså 15

Hur många timmar har du på Fivem? Allt tillsammans 500+ på unive runt 150 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag känner att jag har jobbat på olika mekaniker ställen nu ganska länge och känner att jag är den rätta personen till just mekonomen. Jag är aktiv, motiverad till att jobba, älskar att prata med kunder och människor. Jag känner också att jag kan sköta det här arbetet för att IRL så brukar jag hjälpa min pappa med sina uppgifter på hans jobb och han jobbar som företags drivare. Så jag har också lite IRL ''experiance''.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat hos mekonomen förut men jag valde att lämna jobbat eftersom att jag hade inte tid att jobba så mycket under en kort period. Dock så har jag varit erfaren hos falck.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Niklas Niklasson och är en skysst kille från Kiruna som är född 1998. Niklas har alltid sen liten haft det lite svårt med skolan och hemma i hemmet
men ändå jobbar han hårt för att få det han vill. När Stefan var 15 år gammal hände något tragiskt i hans liv, hans far dog. Hans far var med i en MC klubb och
blev brutalt mördad, då tog det en vändning
i Niklas liv. Niklas mådde otroligt dåligt och hade det väldigt svårt hemma efter det som skett. Det ända han ville var att hämnas på personen som gjort detta,
han var inte en sån person innan men ilskan han kände efter att någon mördat hans far var obeskrivlig.
Niklas ville gå i sin fars fotspår trots han mor inte tillät det, Niklas blev springis åt en MC klubb och sedan jobbade sig uppåt. Nu idag är Niklas väldigt
framgångsrik inom MC klubben och kände sig precis som sin far. Niklas jobbar än idag väldigt hårt för att alltid sikta på högre mål och bli känd i staden och någon dag
få hämd på personen som gjort detta mot sin far. Niklas drömmer en dag om att få äga en egen MC klubb, vilket han alltid kommer jobba hårt för att nå det hans pappa nådde. Men Niklas har märkt att den kriminella vägen är inte den bästa vägen men för att han är intereserad i bilar är hans dröm att vara chef hos något företag som har någonting med bilar att göra.

Hur ofta kommer du vara inne? 1-4 timmar från Måndag till torsdag och från fredag till söndag mellan 4-10 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte

Har du läst våra Regler? Jajamänsam (ja)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka