Nekad luudde14 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luudde14

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199816439535/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ea2f6ef

Vad är din discord tagg? ludde14__59476

Vem var det som bannade dig? limpidi

Bild på banmeddelande: OIP.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att bana mig för att jag c-loggade efter jag har fått pengar, jag tycker att det var rätt eftersom att jag c-loggade efter jag hade fått ban, men en sak som jag tycker är konstigt det är att det finns inget regelbrott som säger att man inte får lura någon, det var en staff som sa det till mig. men jag förstår någonstans varför ni banade mig för att det var dumt att c-logga i ett viktigt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och en kille skulle ge mig pengar för lite kokain som jag hade i bilen, då åker vi till låsmedeln för att göra dealen och då tar han fram telefonen och swishar mig pengarna och då ser jag att dom har kommit och då c-loggade jag vilket var fel eftersom man lurar ingen och man c-loggar ej i ett scenario, Det var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var rätt beslut av staff för att man ser klart och tydligt att jag c-loggar efter jag fått pengar. Det var dåligt av mig att jag c-loggar i ett scenario för det gör man ej i verkligheten. För att om man c-loggar då blir inte scenariot roligt för han och inte för mig. Det ska vara hög rp nivå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja. jag har blivit banad för ooc och det var när jag var ny i staden och jag har verkligen lärt mig att prata realistiskt för det ökar rp ninå och det blir även roligare för både mig och andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra annorlunda exempel att ge kokain bladen eller ge tillbaka pengarna. Jag tycker att det var fel när jag c-loggade. För det blir tråkigt för både mig och han. Ett scenario ska vara roligt men det behöver inte det men om man c-loggar då förstör det scenariot och blir tråkigt för alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig mycket exempel om man är i ett scenario där man får exempel pengar eller får ett vapen riktat mot sig då c-loggar man inte för det gör att det blir tråkigt för motpartnern och andra, för man kan ju inte c-logga i verkligheten, tack Limpidi för att du tar din tid och kollar på detta.
Om staff unbanar mig och jag hamnar i en liknande scenario då kommer jag antingen ge tillbaka pengarna eller ge kokain bladen och jag kommer absolut inte c-logga för det förstör rp-nivån och det blir tråkigt för både mig och motparnern i scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka