Accepterad luudde14 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luudde14

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199816439535/

Ditt Hex-ID: 11000016ea2f6ef

Vad är din discord tagg? Luudde14

Vem var det som bannade dig? limpidi

Bild på banmeddelande: OIP.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kunde ej ta bild på banen men du ser själv, Staff valde att bana mig för c-logg i 30 dagr vilket jag tycker att det var rätt eftersom jag c-loggade efter jag har fått pengar, Det ledde till en pb ban vilket jag tycker är fel, jag har även lärt mig att man aldrig ska c-logga i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu var det runt 30 dagar sedan, kommer ej ihåg så mycket men jag skulle sälja kokain blad till en kille för ett värde av ca 400000 kr och när jag har fått pengarna då c-loggade vilket var jätte dåligt och jag ber även om ursäkt för det, Jag kommer aldreig lura någon mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag trycker att det var ett rätt beslut att lägga en 30 dagars ban pga c-logg men jag förstår att jag c-loggade, ber om ursäkt, Men som sagt först en 30 dagars ban och sedan efter c 1 vecka då valde staff att lägga en pb ban vilket jag tycker är dåligt, jag har pratat med en kille som kör unive och han är högt uppsatt och han sa att 30 dagar ska man få för c-logg men att man inte ska få pb ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit banad för att ha pratat ooc men jag har lärt mig att prata realistiskt för det blir roligare för både mig och andra. Jag vet alla grundregler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort något annorlunda som exempel inte ha lurat han och sedan c-logga för det förstör roliga scenarion och jag hade kunnat ge tillbaka pengarna istället för att c-logga. Jag hr väntat ca 1 månad iallafall och jag vill gärna komma tillbaka till mitt älskade unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska c-logga i scenario för då blir det tråkigt för både mig och andra, ber om ursäkt för att jag c-loggade. jag har lärt mig att man inte ska lura folk. Ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka