Accepterad luudde14 | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luudde14

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199816439535/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ea2f6ef

Vad är din discord tagg? ludde14__59476

Vem var det som bannade dig? 0alvvin0

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en ip ban som ledde över mig, Min brorsa blev bannad för vdm eftersom han var tvungen att köra på den beväpnade personen annars hade vi dött. Jag är oskyldig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände för min brorsa var att jag plockade kemikalier och där var det även flera andra som plockade. Dom ringe till sin vän som sedan kom med vapen och riktade mot mig, 3 mot 1 då. Min brorsa kom tillbaka så såg han att han riktade en pistol och han valde att köra på mannen med pistolen för att rädda mig eftersom jag var i underläge. Jag och min brorsa hade även inga vapen själva så vi hade blivit rånade, dödade eller kidnapade om inte min brorsa hade valt att köra på han. efter det så blev min brorsa bannad och jag fick också hans ban. Ta gärna bort min ban och kolla gärna på hans överklagan också. Tack för mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ip ban tyvär, Min brorsa var även tvungen för sitt och mitt bästa. Han var rödd att jag skulle dö och då valde han att rödda mig genom att köra på den personen med pistol, det var även flera andra personer så jag var verkligen i underlöge

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. yes för ooc, jag har lört mig att om jag pratar mer realistiskt så blir det roligare för alla!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget tyvär, vad jag vet

Har du lärt dig någonting efter din ban? nope

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka