Nekad luttkatt360 | Ban överklagan [BubblwGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

luttkatt360

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121054908/

Ditt Hex-ID: hzrzvb

Vad är din discord tagg? LuttKatt360#8881

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pratar OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag pratta ooc för en grabb inte gjorde ett skit rp och vägrade lyssna och halft börja gråtta för han vart bannad på en annan server och vägra köra en sort av rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en anna grabb kom med sin bil och parkerade och så kommer det en annan grabb som inte ens är medlem och gnällre han tog min bil och hoppar in i den och försöker tjuv kopla den i typ 5 min medans han bärattar masa ooc och försöker inte ens rp ett dug och vi försöker vi gör liksom /me öppnar dörr, /me drar ut honom men han ba fortsätter gnälla om att ahn vart bannad på en annan server och att han sak ddosa alla i servern och massa anant och vi det jag säger som är ooc är typ "fail rp" nån gång och han fortsäter babla sän vart han bannad sän typ 1 min senare jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för jag gjorde ju fan knappt nått ooc

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga fail rp" och inte säga saker som är ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? att altid hålla sit till sin karaktär och inte snacka ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 100% procent det

För det behöver du inte prata OOC. Du kunde skrivit eller skickat in report.

Tillbaka