Nekad LuttenNPC | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuttenNPC

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LuttenNPC/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Lil autism#9187

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2002

Berätta om din karaktär. han heter Karl Sjöström. Karl är 20. Karl var en vanlig människa de värsta som hände han va att hans föräldrar gick isär men dom har alltid haft en bra kontakt med vandra, karl har en storebror som heter Axel och en lillebror som heter Lukas. Karl och han brorsor har en väldigt bra relation med dom. Han har precis flyttat hemifrån sina föräldrar och han försöker och bli en del av samhället. Karl är en väldigt glad kille han visar respekt mot polis och andra individer i samhället. Karl har ett väldigt stort intresse av bilar, han gillar och styla bilar, trimma bilarna. Karl kan va ledsen, han kan va arg, han kan va glad. Det hela beror på hur han mår.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på denna servern för det är en riktigt bra server och jag vill uppleva den fulla upplevelsen på denna server. Unvie är en riktig RP server som tar RP på allvar och det tycker jag är viktigt så man slipper med trollsen. Jag kan bidra med allvarlig RP så det känns dom att det är verkliga livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Allvarlig RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid kan vinna, ibland måste man bara ge upp i vissa scenarion. det är viktgit och veta de så RP blir så bra som möjligt

Hur hittade du Unive? En kompis vissa mig och jag fastna direkt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka