Accepterad LuttenNPC | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuttenNPC

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LuttenNPC/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Lil autism#9187

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2002

Berätta om din karaktär. Karl Sjöström, han är 20 år. Karls brinnande intresse är bilar och det har funnits där hela livet. Innan han ens kunde gå så greppade han verktygen när han var med sin pappa i verkstaden. När Karl var 14 gick han pappa hastigt bort då han blev krossad av en bil lyft efter denna tragiska händelse gick livet utför för Karl. Små brott blev större, till en början var det stölder på ICA som eskalerade till bilstölder och droger. Karl hamnade snabbt på ungdomsanstalt och då kände han att han ville ha förändring. Nu är Karl fri och längtar efter ett eget hem. Han vill göra rätt för sig och gå i sin fars fotspår genom att bli bilmekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? kommer bidra med seriös RP och inte åka runt och tramsa, jag kommer hjälpa människor som behöver hjälp. Sist men inte minst så kommer jag sprida glädje och seriös RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med seriös RP och inte åka runt och tramsa, jag kommer hjälpa människor som behöver hjälp. Sist men inte minst så kommer jag sprida glädje och seriös RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex om man blir rånad så ska man vara rädd för sitt liv, inte slåss emot. På de sättet blir det bäst RP

Hur hittade du Unive? En kompis visade servern och blev snabbt förälskad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka