lustsmokes
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle
Vad är ditt discord namn? lustsmokes
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: HAn heter valter pettson Och han är 22 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? JAg skulle beskriva hnm som social ,hjälpsam och unik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Valter växte upp med sina föreldrar i stor stan. Valters pappa jobbade som polis och darför har Valter insipirats av honom och vill bli polis just som han. HAn har alltid veljat vara det och lekt polis som ung. Så hans framtidsplaner är att gå polisskola och utbilda sig till en polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? JAg kan bidra med go o rolig rp. LÅnga scenarion som är roligt för båda parter
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska köra så man själv vinner varenda scenario utan även spela så andra parten kan vinna och få ha det roligt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var på en server för ett tag sedan då jag slog folk på torget. Eftersom devar jobbiga. D jag lärde mig utav det var att tänkta på suntförnuft att jag inte skulle gjort så irl.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp man värnar inte om sitt liv. Rdm man dödar ngn utan anl.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? lustsmokes
Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: HAn heter valter pettson Och han är 22 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? JAg skulle beskriva hnm som social ,hjälpsam och unik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Valter växte upp med sina föreldrar i stor stan. Valters pappa jobbade som polis och darför har Valter insipirats av honom och vill bli polis just som han. HAn har alltid veljat vara det och lekt polis som ung. Så hans framtidsplaner är att gå polisskola och utbilda sig till en polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? JAg kan bidra med go o rolig rp. LÅnga scenarion som är roligt för båda parter
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska köra så man själv vinner varenda scenario utan även spela så andra parten kan vinna och få ha det roligt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var på en server för ett tag sedan då jag slog folk på torget. Eftersom devar jobbiga. D jag lärde mig utav det var att tänkta på suntförnuft att jag inte skulle gjort så irl.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp man värnar inte om sitt liv. Rdm man dödar ngn utan anl.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej