Accepterad Lushish | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lushish

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? Lushish

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: 1234.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum och pwg. Jag rpade inte tillräckligt och inte så bra, Det var korkat av mig. Det var faktiskt på en lallig nivå och jag vill be om ursäkt det var mitt fel förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil och blev jagad av en polare som jag känner väl. Sen rpade jag lite men inte alls tillräckligt eftersom vi lallade. Sen åkte vi ifrån varandra och rpade vidare sen blev jag bannad vilket jag verkligen förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ber verkligen om ursäkt. Det var väldigt korkat men vi var typ trötta och sen blev vi lalliga. Det är ingen riktig anledning egentligen eftersom det inte ska gå ut över vår rp. Men som sagt ber jag verkligen om ursäkt. Jag brukar alltid tänka mig för men ibland blir det fel och det händer ju alla men jag ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde och det ska aldrig upprepas igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för rdm men det var väldigt länge sedan kanske 4 månader sedan. Jag brukar alltid tänka mig för så jag blir aldrig bannad typ men alla kan ju göra fel. Jag tar alltid lärdom av mina bans eftersom jag hatar att vara bannad och ångrar mig alltid direkt efter jag gjort något fel. Jag ber som sagt verkligen om ursäkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha haft ett bättre beteende och inte lallat runt som en idiot rent utsagt. Jag skulle faktiskt tänkt att jag spelar på en rp server där man inte tolererar lallare eller folk som inte beter sig. Men jag tänkte mig inte riktigt för och det ber jag om ursäkt för. Det ska verkligen inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer verkligen tänka efter innan jag gör något och tänka på reglen Sunt Förnuft. Det är en av våra viktigaste regler. Det är bara att alltid tänka logiskt. Typ så som vad händer ifall man gör detta. Eller vad är logiskt att göra och vad skulle jag gjort irl. Så ja jag har verkligen lärt mig av min ban och ber verkligen om ursäkt det ska verkligen inte under några som helst omständigheter hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Tillbaka