Accepterad Lushish | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lushish

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? Lushish.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: bane.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte tänkte mig för och råkade springa med en i th. Det var dels för att han riktade och stunden blev väldigt konstig bara och jag ber om ursäkt eftersom det inte är någon annans fel att jag gjorde det men känns som att det inte var supergrovt. Men det är kanske ingen bra anledning men det var typ därför så får be om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille i mitt gäng som riktade på mig så jag tog honom i th och tänkte inte på att jag sprang och sen sluta jag och åkte iväg och hämtade min bil på bärgaren och åkte till sc sen efter en lång stund fick jag ban för grov lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var jag som gjorde fel med att ta en i th och springa. Men det blev konstigt eftersom han riktade och då blev jasg lite sur och tog han i th. Så det är helt mitt fel och jag ber om ursäkt för det jag gjorde och det ska inte ske igen. Det ända jag kände var att grov lall kändes lite överdrivet men jag vet inte. Jag är inte krimansvarig så jag kan inte bestämma ifall det var grovt eller inte. Men jag förstår varför ni eller du tyckte det var grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för ett tag sen för vdm och det var väldigt korkat av mig tänkte mig inte för just då eftersom det var sent och jag var väldigt trött. Men jag tog lärdom och gjorde aldrig om det och kommer verkligen inte göra det. Jag tänker alltid på reglen suntförnuft. Alltså att man tänker på vad som är logiskt och inte men man är ju inte alltid med eftersom saker sker väldigt fort. Men jag tar alltid bra lärdom och därför får jag nästan aldrig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle pratat istället för att ta th. Och verkligen inte sprungit med honom i th eftersom det verkligen inte är logiskt alls. Jag skulle tänkt på vad jag gjorde just där och då och verkligen inte tagit th på honom. Det var bara korkat av mig och ber verkligen om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig att det jag gjorde var fel. Det jag gjorde alltså att ta th på min medlem och springa med honom i th vilket verkligen inte var okej och jag kommer verkligen att ta lärdom av min ban eftersom jag gjorde fel. Och ifall det skulle hända igen att han riktar så pratar jag isåfall med honom och inte tar honom i th eftersom att det är väldigt konstigt att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Jag kommer ge dig en ny chans, jag vill inte se detta hända igen. Speciellt inte i eget gäng hus. Detta ska inte förekomma och ni ska bidra med hög rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka