Nekad Lushish | Ban Överklagan [Akmed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lushish

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? Lushish.

Vem var det som bannade dig? Akmed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: akmed.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag glömde ta av custom crosshair efter jag körde lite lall på death freeroam (DTF). Tänkte genuint inte på det bara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukan och behövde revive då jag blev rdmad utan anledning. Det gick inte ta vård trotts att jag försökte ta vård. Sen gjorde jag en report som Akmed tog. han bad mig ta en screenshot på mitt spel. Jag gjorde det sen blev jag bannad och förstod inte varför. Sen skrev Akmed att jag hade custom crosshair vilket jag helt hade glömt bort att jag fortfarande hade sedan DTF..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker bannen var rätt. Jag ska inte använda custom crosshair då det är en tredjepartsmjukvara. Men tycker ändå jag borde fått nån typ av varning eller något. Men förstår att det inte alltid funkar för då skulle ju alla få en varning och då skulle inte folk bry sig om att dom inte fick använda custom crosshair. Känner liksom att jag borde få en chans till och kanske rollerna tbx då jag inte tänkte mig för. Kan förstå att det är möjligt men då jag inte är en problemspelare borde jag ändå vara ganska pålitlig medlem. Jag har ingen dålig banhistorik heller. Men förstår självklart att jag har gjort fel. Men alla kan ju göra en miss och det är oftast ganska lätt hänt. Så lite kortfattat tycker jag att bannen är giltlig jag har gjort fel och förstår verkligen men känner lite att det är överdrivet när jag ändå är en stabil spelare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för vdm när jag råkade köra på nån. Såklart har jag några fler för det kan ju bli fel ibland. Men jag har lärt mig av mina bans. Jag brukar alltid ha i åtanke att tänka på den viktigaste reglen så kallad Suntförnuft. Det är en väldigt viktig regel. Och förstår man vad suntförnuft innebär så kommer man automatiskt förstå alla andra regler. Då suntförnuft är att tänka och förstå vad som är logiskt och inte. t.e.x. Ritar nån som värnar man om sitt liv. Kör man på nån så rpar man på att människans liv står på spel, När man rånar eller kidnappar nån så gör man det på ett ställe som inte är så allmän alltå inte på torget. Allt det är logiskt om man använder sig av suntförnuft alltså den viktigaste reglen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle tänkt mig för lite mer och stängt av det eller kanske inte alls ha på det då det är väldigt lätt att glömma och inte ta bort. Jag borde bara använda det vanliga siktet då jag inte har så bra minne verkar det ju som iaf. Alltså tänkta mig för lite mer och inte bara gå in om jag nu måste använda sikte på dtf. Jag skulle kommit ihåg det. Men nu glömde jag ju det så nu kunde jag inte gjort så mycket annorlunda. Det ändå jag kan göra är att be om ursäkt och att det inte ska hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag absolut inte borde använda custom crosshair då det är lätt och glöma om jag ska köra unive efter jag kört dtf osv. Jag borde alltså tänkte mer på att jag har ett custom crosshair. Men jag ska sluta använde det så det aldrig händer igen. Detta var en stor miss av mig och jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka