Accepterad lurten | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lurten

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Lurten

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jimmy driveby 2000 04 05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snabb hård stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jimmy driveby var uppväxt i centrala stockholm och han hade en bra uppväxt han någonsin kunnat tänka sig, Sen när jimmy driveby var 11 år gammal dog han pappa pga av en sällsynt hjärt sjukdom. Jimmy driveby och hans mamma valde då att flytta till rinkeby pga av lite pengar det var Jimmy driveby blev inblandad i kriminaliteten och började skippa skolan och var ute med sina kompisar sent varje kväll. Jimmy driveby har alltid drömt om att flytta ifrån all skit i rinkeby och bygga en riktig framtid skaffa fint hus och en familj barn osv

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och roliga senarion samt posivitet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att du/din karaktär ska vinna. Även om det innebär att du förlorar,lurad,skadad eller arresterad

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag lekte inte rädd när jag hade ett vapen riktat mot mig. nu vet jag att jag ska spela att jag är rädd om mitt liv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM dödar någon utan bakomliggande scenario, VDM andvänder fordon som vapen, Powergamin 2 spelar för makt och pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka