Nekad lurrreee | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NEES

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? lurre#6270

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Elias Karimsson är 24 år gammal tidigare har han jobbat som brevbärare men han blev kickad från det jobbet. Elias intressen är bilar hans favorit bil är en Audi rs7. Han har också provat droger vid några tillfällen men det är inget han är stolt över och så har han gjort några små bus här och där men kriminaliteten är inget har riktigt fallit för. Elias Karimssons dröm jobb är bli polis så det kommer han storsatsa på nu i framtiden. Som person är Elias karimsson väldigt trevlig men han kan och bli väldigt arg när vissa saker inte går som han hade tänkt det. men i allmänhet är han en riktigt trevlig och snäll person men man vill inte ha han till sin fiende. På fritiden gillar Elias Karimsson att jaga och fiska med sina vänner och meka i bilar. Också brukar han ibland med det är sällan ta en öl med sina polare uppe på något berg och njuta av den fina utsikten över staden. Också brukar han slita sig till gymmet då och då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men go stämning på servern och skapa bra och utvecklade scenarion och att jag inte lallar runt. Jag kommer också vara väldigt aktiv på servern i prencip varje dag och bidra med en hög och seriös rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska rollspela bara för att vinna sina scenarion utan kunna ta att vissa scenarion inte alltid går ens väg.
Och att man ska spela scenariot så att alla som är med i det ska tycka att det vara roligt.

Hur hittade du Unive? Sommaren 2020 på fivem listan

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig lycka till.

Tillbaka