Nekad LurreMan69 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LurreMan69

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? .lurreman

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Axel olsson han har en mamma pappa och en brorsa eller hade en pappa och en brorsa Axels pappa var en advokat och han hade ett viktigt mål nämnligen att hjälpa en kille som hade varit med i en gäng krig och han hade dödat 5 personer vilket skulle ge han livstid fängelse men om Axels pappa inte kunde hjälpa han så skulle grabbar koma och skjuta han och Axels pappa klarar inte av allt så han misslyckas och Axels familj behöver bo på skyddad indentitet men några utav hans gäng såg Axels pappa så dom börjar skjuta och Axels pappa blir träffad och Axels brorsa men det var inte meningen att Axels brorsa skulle blir träffad men Axels mamma och Axels lyckas fly så nu har Axels beslutat att han ska bli medborgare så han kan skaffa jobb för att Axels mamma blev av med sitt jobb pågrund av händelsen för dom inte ville bli drabbade även fast inget skulle hända så nu ska Axels försöka skaffa jobb så han kan betala av alla skulder som Axels mamma har. SLUT

Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligare och mer seriös rp samt komma med bra ideer till servern så den kanske blir bättre på det. Jag kommer rp och inte lalla. jag kommer bidra med bra rp scenarion gemon att spela för båda parterna för att det ska bli ett roligt scenario för oss båda efter som man ska sträva efter en hög rp nivå och inte lalla som många andra gör

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska spela för båda partenas skull så man ska inte spela för att ha roligt inte för att vinna eller få pengar/makt för det är inte roligt det ska vara roligt för båda 2.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: döda eller skada någon med ett fordon utan anledning Metagaming: använda ooc info ingame Combat logging: lämna spelet mitt i ett scenario för att undvika konsekvenser

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har vart medlem på unive innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? om sagt har jag hängt med på servern ett tag vilket jag tror kommer att hjälpa mig bidra till en bättre upplevelse för alla på servern. Och har rp:at ett bra tag nu så vet väl hur allt går till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka