Accepterad lurre0568604896 | Medlem ansökning (mohabu1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? lurterrrrrr772

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ahki oblom 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är Nyfiken och gillar att hjälpa till i samhället och gillarr att göra rätt för sig och saffa nya vänner

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har haft en bra barndom med bra föräldrar och fått bra betyg i skolan och skaffa jobb i tidig ålder han har som dröm att bli polis och hjälpa samhället med att alla ska vara trygga och utvekla en bättre bild av polis inför kriminell och stoppa våldet på gatorna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat rollspel där jag fokuserar på att skapa intressanta interaktioner med andra spelare inte bara jaga pengar eller action akhi oblom är komplex figur som kan utvecklas över tid
Jag är bra på att improvisera, följa rp regler och anpassa mig efter andras spel Jag gillar långsiktiga storylines och är inte rädd för att förlora ibland om det leder till bättre rp för alla inblandade
Dessutom gillar jag att blanda humor allvar och spänning på ett sätt som känns naturligt vilket hjälper till att hålla serverns värld levande och trovärdig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte alltid försöker vinna ett scenario för din egen karaktärs skull, utan istället spelar på ett sätt som skapar bra rp för alla inblandade även om det innebär att din karaktär förlorar, blir lurad, arresterad eller skadad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har hänt kommer inte ens ihåg då jag tagit en paus från fivem ett tag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Metagaming powergaming FEARRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är duktig inom rollspel

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka