Nekad lurre | Ansök till whitelist ansvarig [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lurre

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: lurre

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Hur gammal är du? Jag är 14år just nu född 2006

Vad heter du på discord? lurre#3696

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kunna kolla på whitelist applications nästan varje dag och hela dagar, från Måndag-Fredag kan jag kolla från 16:00-21:00 och från Fredag-Söndag 10:00-0:00

Hur aktiv är du i discorden? Jag har inte varit så aktiv i discorden alls men om jag får detta uppdrag som whitelist ansvarig kommer jag att vara betydligt mer i chatten och hålla Whitelist Muntliga Intervjuer.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag ska bli whitelist ansvarig för att jag vill hjälpa multistaden så mycket jag kan och att jag inte har så mycket att göra just nu, och att jag gillar att hjälpa människor så mycket jag kan det blir speciellt roligt att få möta nya spelare som har nyss hittat till multistaden. Jag tycker att support skulle passa mig väldigt bra eftersom jag är bara ute efter att hjälpa folk speciellt dem nya spelarna som inte vet så mycket, det hade vart en ära om jag fick detta uppdrag av er:) Mitt mål är att senare kanske bli Support

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag ska bli whitelist ansvarig för att jag tycker om att hjälpa människor med saker och att jag kan jobba själv och inte behöver så många runt mig som hjälper, och att jag låter den personen som jag tar intervju med ta det i sin takt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på multistaden för att det är ända servern jag gillar och den första jag spelat på

Nekad. Du har skrivit för lite och engagerar dig lite för lite för att kunna få det här ansvaret.
Låser o Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka