Nekad Lurken123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurken123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis sundström

Vad är ditt discord namn? SNURRE SPRUT#4087

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2008

Berätta om din karaktär. min karatär är en halvkriminell kille från malmö. som är född 1983-08-08. på fritiden gillar han att vara i garaget för när han var liten så hade hans pappa en verkstad som han brukade vara i och då fick han lära sig hur man skruvade i bilar t.xe. men utanför att han gillar de är han en väldigt stor matälskare som älskar att äta och laga mat. han har bara lite kontakt med sin syster för när han var 15 så var han föräldrar med en bilocka där båda föräldrana dog.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och seriös rp. men oxå bra och serösa scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på unive och då vill man ju kunna spela med dem och sen kollar jag på massas olika streamers och de verkar vara en väldigt bra och seriös server med bra staffs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka