Nekad Lurken | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurken

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? lurkish.

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alvar Erikson han är 24 år han är snäll omtänksam men, samt mysterisk som person han berättar inte mycket till folk han inte litar, på eller känner väldigt bra men, när han har börjat lära känna någon så blir han mycket mer öppen och energi full av sig. Alvar har alltid haft ett intresse för elektronik och datorer sedan liten han tyckte det var fasinerande hur de allt fungerande samt hade Alvar ett intresse för bilar men det var bara något smått, han har inte någon speciel favorit musik genre och Alvar kunde alltid tycka om att gå ut och fiska för lite tyst och lugnt. Och han gick på trollhagskolan i Kalmar från 1:an-6:an och, Alvar var lite tyst om sig de första åren i skolan för han kännde, inte många eftersom det var en ny stad. Men när han skulle börja 6:an så byte Alvar skola in till örebro Adlofsberg skolan. Men i slutet av 9:an så dog Alvars föräldrar av en bil krasch Alvar överldevde lyckligt vis men hans föräldrar klarade sig inte det var de värsta som har hänt Alvar. Inför 1:an i gymnasiet så flyttade han till sin farbror i södra örebro där han nu skulle gå på grillska gymnasiet i el och programmering när Alvar gick ut 3:an av gymnasiet så flyttade han hemifrån och köpte en liten lägen het i karlskoga och började jobba som en elektriker innan han nu har tagit sig till unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja, Jag kan bidra med en bra social rp samt seriös rp och, hög rp nivå för en bra stund för mortparten i olika typer av scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna i ett scenario utan att gå för att motparten kan ha en roligare uplevelse i rp:n när de också har en chans att få bättre social rp med oss. Samt att jag går med suntförnufft inom saker jag gör inom scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna. Här har vi olika exempel, NLR: new life rule, att nör man dör så komer man inte ihåg något från det scenariot och kan inte bara komma tillbaks som inget hände. RDM: Random Death Match, att man dödar någon utan någon anledning bara för att det ska vara ''kul''

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive sedan innan och sedan har jag spelat på andra server till mellan åt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte dirket

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka