Accepterad Lurken | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurken

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Lurken#0629

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. .
Måndagar: 12:30/14:30 - 21:00/22:00
Tisdagar: 12:30/14:30 - 21:00/22:00
Onsdagar: 12:30/14:30 - 21:00/22:00
Torsdagar: 12:30/14:30 - 21:00/22:00
Fredagar 12:30/14:30 - 00:00/02:00
Lördagar: 12:30/14:30 - 00:00/03:00
Söndagar: 12:30/14:30 - 23:00/00:30
går off 1-2 timmar i mellan tiderna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månadar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv har som uppgift att kunna styra upp RP:n i sin omgivning. Servervakt är en person som hjälper server och staffs han kickar eller bannar lallare eller folk som gör ett regelbrott. Till exempel om någon RDM:ar på trygghansa skulle jag ta klipp svbanna han och kontakta staff för att de ska kunna förlänga personens ban. Eller om någon skulle skrika och inte bete sig skulle jag kicka personen och skriv som anledning bete dig. Jag tror att om en ny spelare får en kick så lär han säg mycket av det och vet till nästa gång att kanske inte göra om de. Så helt enkelt jag vill bli servervakt för att utveckla rp på servern och mer scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill kunna hjälpa servern på ett så bra sätt som möjligt att hålla servern borta från lallare och kunna under lätta för staffs så dem inte behöver göra allt jobb, samt var servervakt för någon månad sedan i typ 1-2 månader

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sina perms för sitt egna bästa t.ex. revvar för att man är låg, inte har mat eller vatten eller revvar i scenarion för att kunna vinna det eller ifall dina vänner lallar och du skiter i det men en dör sen så revvar du dom men ifall du ser folk du inte känner lalla typ på piren så kickar du dom. Abuse är att du använder dina perms till saker du inte ska/får använda dem till för en egen fördel, måste inte vara för egen fördel utan kan vara din kompis fördelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka