Nekad lurkan1343 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lurkan1343

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? lurkan1343

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi och är född 1991 han har haft en väldigt jobbig uppväxt då han förlorade sin pappa i ung ålder och då behövt anstränga sig för att kunna försörja familjen han bodde med sin mamma och sin syster. Abdi behövde jämt jobba för att få in en bra ekonomi till familjen och hade nästan ingen fram tid. Men när han väll hade framtid så spelade han en hel del fotboll för att försöka nå sina drömmar och de var då fotbollsproffs. Han tränade hela tiden när han inte var tvungen att arbeta men sedan en dag så skadade han sig och bröt benet det förändrade honom helt. Han slutade med fotbollen och satsade på hur han skulle tjäna pengar och nu har han och hans familj lämnat gamla staden och flytttat till Unive och inväntar mycket nya saker samt stora planer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mina mål här på Unive är att ha roligt genom att göra roliga och kreativa scenarion sen även kunna hjälpa till men nya som kommer att börja på Unive och hjälpa de att få en bra rp nivå och alla har roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person medvetet eller avsiktligt agerar eller tar beslut som gynnar den andra parten, även om det inte nödvändigtvis gynnar den egna positionen eller intressena. Det kan vara en strategi som används i olika sammanhang för att främja samarbete, bygga förtroende eller skapa en mer hållbar och givande lösning för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. OOC (Out Of Character) In-Game Det är inte tillåtet att prata OOC In-Game. Väl inne i din karaktär får du tänka på att du befinner dig just i karaktären, du kan inte prata om saker som är utanför dens liv. Det kan t.ex. vara att fråga om någons Discord, eller berätta inne i din karaktär att du spelar på servern Unive Roleplay. Din karaktär vet enbart att denne befinner sig i staden Unive, inte servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har spelat på ett antal olika servar innan och fåt massa erfarenhet av de.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kille som älskar att rolspela har gjort det ett tag

Tillbaka