Accepterad Luring | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luring

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? signalament

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lennart Malmström och han är 25 år och när han var liten så hade han en sådär uppväxt då hans föräldrar var skilda och han trivdes inte hos sin pappa då han var taskig mot mig när jag var 9 år men hos mamma hade jag det alltid bra då jag fick pannkakor varje helg, Men jag trodde att det skulle släpa sen när jag blev lite större men det blev det inte han var fortfarande lika taskig när jag gick i 7 och det påverkade mina betyg ganska mycket så mina betyg gick ner och ner och jag kunde knappt fukusera i skolan längre och senare börja min pappa dricka mer o mer så han började tillslut slå mig så nar jag kom hem till mamma så blev hon jätte arg och försöke få han att tappa vårnaden över mig och det lyckades hon med senare och efter det så gick mina beyg upp mer och mer så jag kom in på mitt gymnasie senar och allt blev jätte bra tillslut och nu söker jag jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och rolig Rp, sammt långa roliga Scenarion inne på servern, sammt så kommer jag att bidra med Seriöst Rollspel och Lagligt Rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att ens egen sida inte alltid behöver vinna, tillexempel om man är polis så måste man själv inte vinna Hela tiden, utan man kan låta dom kriminella vinna också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel på reglera: Metagaming: Att man tar Information ifrån tillexempel discord och använder den ingame för att kunna göra saker lättare tillexempel. Powergaming: Att man spelar bara för makt/pengar, eller att man kör in i tillexempel en vägg eller annan bil, och bara bryr sig ej och åker iväg igen. RDM: RDM Står för Random Death Match och innebär att man dödar någon med tillexempel Vapen, eller knogarna, hellt utan en giltlig anledning VDM: Ungefär samma som RDM, det står för Vehicle Death Match, och innebär att man kör in/kör på någon och dödar/skadar dom utan anledning, och typ bara kör iväg

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har kört fivem i fler tals år och har 1000+ timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte för tillfället

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka